سوله دست دوم

خرید و فروش سوله دست دوم و همه آنچه باید از سوله دست دوم بدانیم.

سوله دست دوم

خرید و فروش سوله دست دوم و همه آنچه باید از سوله دست دوم بدانیم.

سوله قوسی چیست؟

درباره سوله سبک قوسی

پیش از استفاده از یک نمونه از سوله ها باید درباره نوع و قابلیت های آن بسیار اطلاعات کسب کنید به همین منظور ما در این مطلب برای شما اطلاعاتی پیرامون سوله سبک قوسی آماده کرده ایم که در ادامه میتوانید برخی از آنها را مطالعه کنید

در مورد ساخت سوله سبک قوسی در محتوای قبلی وب سایت با عنوان آشنایی با ساخت سوله قوسی آشنا شدیم و فهمیدیم که از نوع سوله های سبک بشار میرود .

در مورد این سوله ها اطلاعاتی را در نظر گرفته اییم که برای شما در این مطلب قرار میدهیم . بخصوص در مورد جابجایی این سوله ها که بسیار مفید و ارزشمند هستند .

 در این مورد شما باید بدانید که این سوله های سبک قوسی در زمانی که نیاز به جابه جایی سوله باشد این نوع سوله های قوسی تیر ورقی به دلیل اجرای کل پروژه از جمله پوشش و عایق کاری و کلیه اتصالات سازه به صورت پیچ و مهره ای اجرا میگردد.

 با وجود پرسنل ماهر و امکانات لازم جهت این کار که در کشور ما به سهولت یافت می شود با کمترین هزینه دمونتاژ و در هر نقطه از کشور و یا خارج از کشور قابلیت جابجایی و نصب مجدد را دارد.

از این رو میتوان از ان به عنوان سوله دست دوم نیز بهره برد. کافیست که با توجه به نیاز های پروژه برنامه ریزی های لازم در جهت بازسازی و ترمیم سازه را انجام داد

هزینه دمونتاژ و نصب این نوع سوله ها معادل 3 تا 5 درصد کل سازه می باشد و هزینه حمل ونقل سوله های پیچ و مهره ای بنابر بعد مسافت تعیین میگردد.

که البته این معیاری دقیق و دائمی برای این کار نیست و میتواند برای شرکت های مختلف متغیر باشد. کافیست با واحد فروش بانک سوله ایران تماس بگیرید تا اطلاعات لازم در اختیار شما قرار گیرد.

ساخت سوله

سوله دست دوم

ساخت اسکلت فلزی

در صورتی که در سوله های مشابه ماندد ubm و پروفیلی جوشی و فضا کار چنین امکانی وجود ندارد.  چراکه عملا نیاز به جرثقیل های سنگین دارد و جابجایی به مناطق دوردست به دلیل غیر قابل تغییر بودن ابعاد سوله غیر ممکن است.

 در سوله های پروفیلی جوشی به دلیل برشکاری و پرت مصالح و هزینه بالای دمونتاژ این نوع سوله ها عملا مقرون به صرفه نیست.

در این نوع سوله ها هزینه دمونتاژ و نصب سوله به صورت مجدد بین 30 تا 100 درصد کل سازه می باشد

با دریافت مشاوره پیش از خرید میتوانید هنگام خرید خیالی آسوده داشته باشید. چرا که مشاوران بانک سوله ایران شما را برای خرید بهتر راهنمایی خواهند کرد.

اهمیت سوله دست دوم در شیراز

درباره فروش سوله دست دوم در شیراز

یکی از شهرستان هایی که در پروسه سوله سازی و ارائه سوله های دست دوم بسیار موثر عمل میکند را میتوان شهرستان شراز دانست که ما در این مطلب میتوانید بسیار زیاد درباره این موضوع خواهید خواند.پس ادامه این مطلب را  از دست ندهید.

با توجه به پیشرفت شهرستان شیراز و وجود صاحبان سرمایه در این شهر سوله ایران بهترین خدمات را میتواند با ارزانترین قیمت به افراد دهد و فروش سوله دست دوم در شیراز را با کیفیتی مناسب در اختیار افرادی که نیازمند ساخت سوله هستند قرار دهد.

  • خرید سوله دست دوم در شیراز
  • سوله دست دوم در شیراز
  • فروش سوله دست دوم ارزان در شیراز
  • قیمت سوله دست دوم در شیراز

جهت اطلاع از توضیحات بیشتر در مورد سوله دست دوم در شیراز با ما تماس حاصل نمایید.

دفتر مرکزی : (021)22220266

‎انبار مرکزی (021)-56867200

شماره تماس مدیریت : 09121017171 

 برای آشنایی با خدمات بانک سوله ایران میتوانید به بخش های مختلف وب سایت سر بزنید یا با کارشناسان ما در ارتباط باشیدو از خدمات مشاوره رایگان این مجموعه بهره مند شوید. 

خرید و فروش سوله دست دوم در شیراز

در این مطلب میخخواهیم برای شما درباره سوله در شیراز بسیار زیاد صحبت کنیم .پس ادامه این مطلب را از دست ندهید تا بتوانید به راحی رد ابن شهرستان به خرید و فروش سوله بپردازید.

بانک سوله ایران به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های دمونتاژ سوله های دست دوم در شهرهای مختلف ایران و دارای 15 اکیپ مختلف در سراسر کشور برای خدمت رسانی ، و همچنین دارای بیش از 250 هزار متر سوله در کارخانه های خود آماده است تا بهترین خدمات را به سرمایه داران یاری برساند .

ساخت سوله

 

ساخت اسکلت فلزی

سوله های فولادی بسیازیم

درباره ساخت سوله های  فولادی

نمونه های بسیار زیادی از سوله ها در دنیای اراف ما به نمایش و ساخت گذاشته میشوند که شما میتوانید با توجه به محیط کاری خد و همچنین شرایط کاری خ.د از آنها استفاده کنید ما در این مطلب میخواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم.

ساخت سوله فولادی با ساخت سوله تفاوت زیادی دارد. در این محتوا تلاش داریم تا حد ممکن با سوله های فولادی و مراحل ساخت آن آشنا شویم.  

.در مورد سوله فولادی نکته ایی را باید بدانید که فرایند تایید مهندسی در این سازه ها با محاسبات پیچیده ریاضی انجام میگیرد .

همانگونه که در ساخت اسکلت فلزی آگاهی به علم سازه میتواند در بالارفتن کیفیت سازه نهایی اثر زیادی داشته باشد، مهندسی سازه میتواند نقش تعیین کننده ای در کیفیت سازه های فولادی داشته باشد.  

این محاسبات در مورد ساخت سوله ی فولادی ،ساخت سوله ی جوشی یا سوله ی پیچ و مهره ایی باید حتما مورد تایید قرار گیرد.  

 از موارد مهم برای تعیین کیفیت و طول عمر سوله، سوله متریال، دستگاه های جوشکاری و برشکاری است که در ساخت سوله فولادی کاربرد دارد

 تاثیر دستگاه های صنعتی در ساخت سوله فولادی 

از دستگاه های جوشکاری که درساخت سوله استفاده می شود می توان به دستگاه جوش توپودری ، دستگاه جوش الکترود و دستگاه جوش اتوماتیک دروازه ای و برشکاری دستگاه هوابرش، قیچی و دریل اشاره کرد.

اتوماتیک بودن دستگاه های جوشکاری و پیشرفته بودن آن ها، هم چنین معتبر و استاندارد بودن الکترود و سیم جوش ها باعث بالا بردن کیفیت اتصالات مقاطع و استحکام بیشتر سازه می شود.


در نتیجه محصول نهایی محصول قابل اعتماد تر و با کیفیت تری خواهد بود .  

سوله دست دوم

ساخت اسکلت فلزی

ساخت سوله