سوله دست دوم

خرید و فروش سوله دست دوم و همه آنچه باید از سوله دست دوم بدانیم.

سوله دست دوم

خرید و فروش سوله دست دوم و همه آنچه باید از سوله دست دوم بدانیم.

قیمت ریبون فارگو 5000

قیمت ریبون فارگو

قیمت ریبونها بر اساس جنس، کیفیت، تعداد چاپ تعیین می شود. ریبون فارگو یکی از بهترین ریبونهای موجود در بازار می باشد که تولید کشور آمریکا می باشد. ریبونها از لحاظ شکل ظاهری تفاوت زیادی با هم ندارند. بهتر است برای خربد به نمایندگی های فروش معتبر رجوع نمایید.

فروشگاه ریبونها یکی از نمایندگی های ریبون فارگو می می باشد که  در زمینه فروش انواع ریبون فارگو فعالیت میکند. شما میتوانید با اطمینان خاطر از این فروشگاه خرید نمایید. برای استعلام قیمت ریبون فارگو میتوانید با ما تماس بگیرید. چرا که به دلیل نواسانات قیمت ارز، قیمت ها متغیر می باشند.  ۰۲۱-۲۶۴۵۶۶۰۷

 در ادامه شما را با یکی از  بهترین مدل های ریبون فارگو آشنا خواهیم ساخت . با ما همراه باشید.

ریبون فارگو 5000

ریبون فارگو 5000 ریبونی است متشکل از چهار رنگ زرد، قرمز، آبی، مشکی. این ریبون مخصوص چاپ کارت های پی وی سی می باشد. کارت هایی نظیر کارت شناسایی، کارت پرسنلی، کارت دانش آموزی، کارت دانشجویی و ... انواع کارت های پی وی می باشند.

پرینتر کارت های فارگو با استفاده از دو نوع تکنولوژی کار میکنند. تکنولوژی چاپ مستقیم و تکنولوژی چاپ غیر مستقیم. در پرینتر های چاپ مستقیم مواد مصرفی فقط ریبون می باشد. ولی در پرینترهای چاپ غیر مستقیم از ریبون و فیلم به طور همزمان استفاده می شود.

تعداد چاپ کارت توسط  ریبون فارگو 5000 

  • ریبون رنگی فارگو YMCK با قابلیت چاپ ۵۰۰ عدد کارت یک رو:  متشکل از پنل زرد Y ، قرمز M ، و آبی C ، و پنل مشکی K ( چاپ متن و بارکد )
  •  ریبون مشکی فارگو با قابلیت ۳۰۰۰ پرینت : متشکل از پنل زرد Y ، قرمز M ، آبی C ، مشکی K و O ( یک پوشش نازک و شفاف که  بعد از چاپ روی سطح کارت میکشند)
  •  ریبون YMCFK فارگو با قابلت چاپ ۵۰۰ عدد کارت UV (فلوئورسنت):  برای امنیت کارتها  استفاده می شود.
  •  فیلم مخصوص پرینترفارگو fargo hdp5000 با فیلم فارگومیتوانید تا ۱۵۰۰ عدد کارت را بصورت یک رو چاپ کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.